Client
Archii.ai
Year

2018

School
KEA – digital Konceptudvikling
Deliverables
  • Forretningsudvikling
  • Leadgenrerende SoMe kampagne
  • Visuelt materiale

Formidling af GDPR

Projektet gik ud på at skabe et koncept som ville skabe awareness og salg af vikrsomheden Archii’s Archii GDPR
produkt. Dette produkt er en AI drevet software som kan organisere virksomheders personfølsomme data, så de kan overholde EU’s GDPR lov. For at nå dette mål blev der skabt en SoMe kampagne med fokus på leadgenerering. Kampagnen er skabt på baggrund af analyser af Archii, deres konkurrenter og deres målgruppe. Kampagnen er designet til at nå ud til flere dele af målgruppen, da målgruppen har forskelige udgangspunkter i forhold til GDPR. En er designet til personaen Mads Thomsen, som kender til GDPR, men
ikke bruger tid på at håndtere det.

Kampagnerne skal køres på Facebook og LinkedIn, hvor de skal få målgruppen til at angive deres email. Herefter vil de modtage emails med trial versioner, referral opfordringer og generelle opdateringer og nyheder.

Facebook annonce

Eksempel på hvordan kampagnen skal se ud på Facebook.
Nedenfor er konceptet forklaret via en Customer Journey, hvor personaen Mads Thomsen er brugt som eksempel.