Year
2020
School
Digital Design &
Interaktive Teknologier
Deliverables
- User Research
- Landingpage
- Reklame på Mikkellers barer
- Redesign af navigation på webshop
Link mellem Mikkellers barer og webshop
Projektet med Mikkeller havde til formål at udbrede kendskabsgraden til Mikkellers webshop blandt deres bargæster. Denne problemstilling udspringer af brugerundersøgelser som viser at der er et gap mellem barbesøgende og kunder på webshoppen. Vores projekt ville derfor lukke dette gap med en innovativ løsning for Mikkeller.
I dette projekt fokuserede vi på at kortlægge den fulde brugerrejse fra bar til webshop, og forskellen i denne brugerrejse med implementeringen af vores koncept. Konceptet tager udgangspunkt i en stor reklame som placeres på Mikkellers barer. Denne reklame indeholder en rabatkode og en QR-kode som ved scanning linker til en landingpage. Denne landingpage forklarer om brandet Mikkeller og deres specialøl gennem videoer for til sidst at opfordre til køb via rabatkoden. Derefter kan brugerne klikke sig videre ind på Mikkellers webshop, som har en ny og mere simpel navigation.
Dette nye koncept skal hjælpe med at udbrede kendskabsgraden til Mikkellers webshop samt gøre det nemmere at foretage køb på webshoppen. Samlet set giver denne innovative løsning en forbedret og mere sammenhængende brugeroplevelse for Mikkellers kunder.